Trendy w zakupach online, które zdominują 2021 r.

Ta treść zawiera informacje o przyszłości zakupów online. Postaram się przedstawić je w 8 kluczowych trendach, który należy obserwować w 2021 roku. Zapoznaj się z treścią i miłej lektury.

Klienci mają zawszę rację, czy nie słyszałeś? Niezależnie od tego, czy chodzi o zakupy w sklepach stacjonarnych, czy zakupy online robione w Internecie, klienci są kluczowi, a zadowolenie klientów jest głównym elementem decydującym o tym, czy są lojalni wobec marki, czy nie. Dlatego warto znać trendy w zakupach online, które zdominują 2021 r.

Rok 2020, rok, który przyniósł zmiany, które doprowadziły do trudnych sytuacji i strat dla przedsiębiorców i ludzi na masową skalę.

Jednak wyzwania dodatkowo napotkane dzięki innowacjom i pomysłom, które podważyły reputację i przyspieszyły wirtualne doświadczenia, aby spełnić pragnienia klientów.

Początek ery wirtualnej w połączeniu z pandemią przyspieszył ewolucję handlu elektronicznego, który zrewolucjonizował trendy w zakupach online, a także wprowadził na arenę ideę zakupów online na żywo. To radykalnie zmieniło doświadczenia klientów, zarówno dla konsumentów, jak i obsługujących ich marek. Wraz z dokonującą się w ciągu nocy transformacją, wewnątrz przedsiębiorstwa handlu detalicznego, producenci i przedsiębiorstwa mieli trudności z przejściem na nowe modele w rzeczywistym czasie.

To powiedziawszy, nastąpił stały handel oczekiwaniami konsumentów i rok 2021 pozostawi niewiele miejsca na błędy, jeśli chodzi o upodobanie klientów. Krótko mówiąc, ludzie, którzy zainwestowali w zapewnianie doskonałej obsługi klienta, będą się rozwijać, a ludzie, którzy tego nie robią, będą musieli działać szybko, aby zachować konkurencyjność.

Konsekwentne zaspokajanie zapotrzebowania na ponadprzeciętne doświadczenie klienta może być pracochłonnym wyzwaniem. Ale przy tak dużej konkurencyjności biznesu online, firmy po prostu nie będą mogły tego zignorować w 2021 r. Na szczęście technologia również szybko się dostosowuje. Aby pomóc w dostarczaniu narzędzi, które mogą sprawić, że klienci będą mogli cieszyć się naprawdę bezproblemową obsługą zarówno dla firm, jak i konsumentów.

Co więc firmy i biznesy muszą zrozumieć w 2021 roku, aby pomóc im zdobyć serca i umysły klientów oraz zapewnić im dobry rok w sprzedaży? Przyjrzyjmy się najważniejszym trendom w obsłudze klienta, na które firmy muszą zwrócić uwagę w ciągu tych 12 miesięcy.

Trendy w zakupach onlineCyfrowa transformacja przyspieszy


Jeszcze zanim pandemia opanowała świat, 70 procent organizacji miało lub pracowało nad jakąś formą strategii transformacji cyfrowej. Ale w tym samym czasie, gdy organizacje mogły również wcześniej zrozumieć potrzebę transformacji cyfrowej. Nie ma wątpliwości, że pandemia spowodowała pilną potrzebę przyspieszenia tych planów. Od pracy zdalnej po działania w chmurze do wirtualnej obsługi klienta, wiele małych zmian zostało szybko wdrożonych jako poprawki w odpowiedzi na kryzys. Dlatego w 2021 roku nastąpi przejście od planowania do realizacji bardziej strategicznych inicjatyw w zakresie transformacji cyfrowej.

Przeczytaj również artykuł: Jak stworzyć stronę internetową


Konsumenci będą eksperymentować z nowymi rzeczami


Konsumenci są bardziej otwarci na wypróbowywanie nowych doświadczeń i nowych rodzajów konsumpcji w celu zwalczania emocji związanych z izolacją. Oznacza to, że klienci dają markom pozwolenie na bycie kreatywnym i eksperymentowanie z nowymi sposobami do ich zachęcania. Pamiętaj jednak: szczerość i autentyczność liczą się bardziej niż kiedykolwiek, a sztuczki mające na celu manipulowanie uczuciami klientów mogą ich stracić.

Trendy w zakupach online –Zmienia się definicja doświadczenia klienta

Trendy w zakupach online - klient
Źródło: freepik.com


Podczas gdy kluczowe czynniki związane z doświadczeniem klienta, takie jak wysiłek i wygoda klienta, nadal mają znaczenie. Zaufanie i bezpieczeństwo stały się jeszcze ważniejsze. Konsumenci obawiają się, czy producenci zapewniają im poczucie bezpieczeństwa w czasie pandemii. W wyniku tego trendu klienci są bardziej selektywni w wyborze marek, z którymi będą mieli kontakt osobisty. Aby dokonać tego wyboru, firmy muszą skupić się na projektowaniu doświadczeń, które wzbudzają zaufanie.

Trendy w zakupach online –Relacje nad transakcjami


Klient 2021 zwraca uwagę na Ciebie jako markę. Chcą zobaczyć, jak szczerze jesteś empatyczny. Dziś goście luksusowych hoteli i uzdrowisk pytają pracowników, jak zostali potraktowani przez pracodawcę. Jesteś oceniany w ludzkiej skali bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. W rezultacie Twoja propozycja wartości jest oceniana na podstawie tego, jak prowadzisz swoje przedsiębiorstwo.

Wymagania czasu rzeczywistego napędzają wizualizację klienta


W 2021 roku wgląd w czasie rzeczywistym będzie kluczem do strategii i dostarczania usług klientom. Ta metoda, w ramach której instrumentacja i wizualizacja podróży klientów nabiorą mocy. Wizualizacja daje markom aktualne fakty dotyczące złożonych, nieliniowych, regularnie nieplanowanych podróży ich klientów – oraz tego, jak powinny wyglądać idealne podróże. Instrumentacja sprawia, że te idealne podróże są faktem, opłacalne i skalowalne.

AI stanie się krytycznym aktywatorem


Nie jest tajemnicą, że sztuczna inteligencja (AI) zmienia sposób interakcji firm z klientami. Dzięki sztucznej inteligencji i poznaniu marki mogą być dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W 2021 zobaczymy, że dodatkowe firmy będą wykorzystywać tę technologię do syntezy danych konsumenckich i dostarczania spersonalizowanych usług na dużą skalę. Doprowadzi to do wyższych współczynników konwersji, postępującego zadowolenia klientów, obniżenia kosztów i zwielokrotnionej lojalności klientów.

Komunikacja wielokanałowa może być kluczowa


Jeśli Twoja firma nie zawsze koncentruje się na wielokanałowej wymianie werbalnej, teraz jest czas na dostosowanie się. Prawdziwa technika wielokanałowa polega na zdolności do zapewniania płynnego i ciągłego rozkoszowania się rozwojem kanałów komunikacyjnych. Wszystko przy jednoczesnym uwzględnieniu określonych urządzeń, zachowań i preferencji klienta. Badania wykazały, że klienci nie tylko preferują możliwość komunikowania się z firmami, kiedy i gdzie jest to dla nich wygodne. Oczekują tego i wymagają.

Trendy w zakupach online –Smartfony staną się bardziej osobiste

Trendy w zakupach online - Smartfony
Źródło: freepik.com


Zakupy online przez smartfony rosną wykładniczo. Klienci czują się coraz bardziej komfortowo z urządzeniami, ponieważ potrzeby pandemii wymagały szybkiej adaptacji do kanałów cyfrowych, w tym mobilnych. Klienci, którzy w tej chwili nawet nie brali pod uwagę zakupów online przez telefon komórkowy, teraz robią to z zapałem. Ta moda będzie się rozwijać, ponieważ większe marki oferują lepsze oferty mobilne, aby to osiągnąć. Urządzenia mobilne stają się niezbędne do przeglądania menu restauracji, w holach hotelowych i innych zaludnionych miejscach. Tę modyfikację można również zobaczyć w praktykach zakupów online.

Tak więc masz to – Trendy w zakupach online, które zdominują 2021 r.

Być może jest to izolacja, ale klienci są bardziej niż kiedykolwiek głodni doświadczeń, które mogą wybierać i po których mogą nawigować. Jest oczywiste, że pandemia wywarła duży wpływ na zachowania klientów i sposób organizacji ich zakupów. Ale trendy, które się wyróżniają, będą miały największy wpływ na grupy internetowe w nadchodzących latach. Nie są po prostu spowodowane tylko pandemią. Te trendy już istniały, czekając na pojawienie się, a teraz „właśnie” zostały znacznie przyspieszone.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.