Stworzenie strony internetowej, poznaj 3 sposoby

Wykorzystaj to, czego potrzebują klienci do stworzenia strony internetowej

Przyjrzymy się i poznajmy 3 sposoby na stworzenie strony internetowej! Bez pominięcia żadnych kroków. Więc zapnij pasy – jest dużo do omówienia!

Jako przedsiębiorcy i właściciele małych firm jesteśmy dumni z własnego sukcesu – i powinniśmy! Dotarcie do tego miejsca wymaga dużo determinacji i wytrwałości.

Ale przedsiębiorcy i właściciele małych firm często myślą zbyt obiektywnie, jeśli chodzi o ich witrynę internetową.

Oto trzy sposoby w jakie chybiają:

1. Uważają, że po prostu muszą podzielić się tym, co robią lub dają, lub faktami dotyczącymi tego, dlaczego mają sukcesy.

2. Skupiają się na elemencie lub specyfikacjach administracyjnych, a nie na tym, jak może to poprawić życie ich klientów.

3. Wplątują się w skromne – lub wcale nie tak skromne – chełpienie się swoimi osiągnięciami, najlepszym w klasie urzędem, nowatorską lub głęboko wyszkoloną grupą. W momencie, gdy to nastąpi, opis tego, w jaki sposób kontaktują się z klientami lub dlaczego są energiczni, ginie.

To wcale nie jest to, czego Twoi klienci potrzebują na stronie internetowej, ani nie jest to sposób, w jaki ludzie decydują się na zakup lub powrót do Twojej firmy.

Mam trzy niewiarygodne podejścia do tworzenia strony internetowej biznesowej o klientach, a nie o tobie:

1. Stosuj promocję opartą na sympatii. Reklamy oparte na współczuciu zyskały wiele dyskusji od czasu ataku wirusa. Oczywiście istniało już to wcześniej, ale naprawdę zyskało siłę w ciągu ostatniego roku.

Zasadniczo prezentowanie oparte na współczuciu oznacza myślenie jak Twoi klienci i wyobrażanie sobie ich perspektywy. (Brzmi jak empatia, która jest utożsamiana ze współczuciem).

Oto model: masz punkt sprzedaży detalicznej, który obsługuje wystarczająco stare zgromadzenia w szerokim zakresie i zauważasz, że starsze osoby nie przychodzą tak regularnie. Myślisz jak jeden ze swoich klientów. Prawdopodobnie jesteś wyczerpany lub niesamowicie niespokojny w związku z wirusem w świetle faktu, że masz obniżoną odporność.

Zgodnie z tymi wytycznymi, jako współczujący przedsiębiorca, aktualizujesz zawartość swojej strony internetowej i tworzysz oznakowanie sklepu dla danej grupy odbiorców. Gdzieś w przedziale od 8 do 9 rano Twój sklep będzie otwarty tylko dla osób powyżej 65 roku życia. Wszystko to zostanie zdezynfekowane, będzie darmowe espresso, a personel będzie mógł pomóc klientom indywidualnym w robieniu zakupów.

Stworzenie strony internetowej

Obecnie jest to prawdziwy model: kiedy wielu podróżnych Delta Airlines musiało siedzieć na pasach startowych. W samolotach przez dość długi czas z powodu pogorszenia klimatu, ekipa samolotu zażądała darmowej pizzy. Podróżni mieli, wtedy znacznie poprawiony humor i jestem pewien, że byliby skłonni by ponownie skorzystać z Delty lub wyrazić pozytywną opinię z powodu wyjątkowo oryginalnego współczucia.

2. Staraj się nie tworzyć strony internetowej firmy dla siebie. Gdy przedsiębiorcy regularnie tworzą swoją internetową stronę biznesową, koncentrują się na punktach widzenia planu, które im odpowiadają.

Posiadanie asortymentu zakupionych obecnie zdjęć z witryny ze zdjęciami stockowymi to kiepska motywacja, aby uczynić je częścią witryny firmy online.

Jest to związane z przeprowadzeniem eksploracji przed utworzeniem strony internetowej dla docelowego rynku. Konieczne jest dokładne zbadanie takich kwestii, jak:

Twoja docelowa grupa zainteresowań. Czy słuszne jest stwierdzenie, że są one w średnim wieku, z wysokimi pensjami? A może znowu wykształcone, uwięzione matki? Musisz komunikować się w ich języku; pokaż im, że zastanowisz się nad tym i zapoznaj się z nimi.

Twoje obiektywne cechy rynku. Na przykład, jeśli ankieta, którą wysyłasz swoim klientom, pokazuje, że większość z nich martwi się o łatwość konserwacji i klimat, zdjęcia zadowolonych osób pijących z niepotrzebnych filiżanek do espresso mogą być przeszkodą.

Twoi konkurenci. Wolisz nie powielać planu od konkurencji w Twojej przestrzeni – generalnie musisz być interesujący! To jest powód, dla którego nie lubię kupować gotowego tematu. Był używany przez setki, jeśli nie przez wielu innych, a Twój niezwykły obraz nie będzie się odpowiednio wyróżniał. W każdym razie, przeprowadzenie odpowiedniej eksploracji może dać ci wyobrażenie o wyglądzie i odczuciu, w jakim twój tłum może płynąć.

PRZECZYTAJ:Jak zainstalować bloga WordPress

Jednym z głównych powodów, dla których obecnie jest to idealna okazja do utrzymania biznesowej strony internetowej, jest to, że kupujący są online jak nigdy dotąd.

Wielu kupujących zmuszonych do zakupu online w świetle wirusa będzie nadal robić zakupy w sieci, aklimatyzując się obecnie z doświadczeniem i zakwaterowaniem.

Ponieważ Twoja grupa zainteresowań zainwestuje tak dużo energii w sieć, podzielę się kilkoma często pojawiającymi się problemami i sposobami ulepszenia sklepu internetowego.

3. Utrzymuj wszystko podstawowe. Możemy tak nadrobić stracony czas, dając naszym klientom mnóstwo alternatyw lub opowiadając o naszym wizerunku, że nie rozumiemy, że wywołaliśmy całkowity chaos!

Przed rozpoczęciem wysyłania produktów ważne jest, aby wyznaczyć trasę. Dodanie wielu rozwijanych menu lub zakładek na bieżąco, bez dokładnego przeanalizowanego planu, to katastrofa, która się wydarzy.

W momencie, gdy tworzysz witrynę dla swojego docelowego rynku, każde zdjęcie, fragment treści i wezwanie do działania powinny mieć powód.

Intensywne, kompaktowe funkcje przyciągną uwagę, a długie elementy będą wyglądać przytłaczająco. To, czego klienci potrzebują w serwisie, to utorowanie drogi do źródła do delikatnego kierowania nimi, a nie nachalne ustawianych reklam.

Nie bój się też pustego obszaru! Czyste miejsca będą urozmaicać Twoją witrynę. Pusty obszar sprawia, że ​​twój serwis jest znacznie bardziej przejrzysty i ma wpływ na różne elementy, które kochają goście.

Usuwając bałagan i kierując ludzi w stronę swoich produktów lub usług za pomocą rozsądnej nawigacji, zapewniasz znacznie przyjemniejsze wrażenia. Niż uderzanie ich, wieloma opcjami rozwijania i mętnymi wezwaniami do działania.

Ufam, że dzięki temu możesz lepiej zrozumieć, czego potrzebują klienci w witrynie. Naprawdę dostrajając się do odbiorców z wyczuciem, możesz utworzyć skojarzenie ze swoją witryną biznesową online, które sprawi, że będą wracać.

Jeśli nadszedł czas, aby ulepszyć swoją witrynę, aby przyciągała właściwe osoby, zatrudnij profesjonalną agencję zajmującą się tworzeniem stron internetowych, która rozumie, jak dużą rolę w projektowaniu stron odgrywa psychologia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.